Artykuły:

           Marketing w firmie jest rzeczą niezmiernie ważną, i o tym nikogo nie trzeba nazbyt przekonywać. W związku z tym że istnieje wiele rodzajów działań marketingowych warto zapoznać ...

     Mały z całą pewnością nie znaczy gorszy czy mniej doskonały. O maleństwo również trzeba dbać i dać mu szansę rozwoju. Niech jednak pozory nas nie zmylą- małe też potrafi zawalczyć o swoje, rozpychając się ...

            Kiedy rodzi się dziecko rodzice wybierają mu imię. Starają się je dopasować do swoich upodobań i do osobowości swojego potomka. Niejednokrotnie nie jest to wybór łatwy ...

Kto pierwszy ten lepszy Przetrwają najsilniejsi! To tylko dwa spośród wielu praw, którymi rządzi się świat biznesu. Są to hasła na długo zapadające w pamięć. Pamięć klientów jest równie ważna dla firm i ich ...

     Lepsze zrozumienie zasad funkcjonowanie rynku oraz zachowań konsumenckich może w wielkim stopniu przyczynić się do rozwoju naszej firmy. Układając strategię marketingową musimy próbować przewidzieć zachowania ...

     Umiejętność negocjacji nie jest potrzebna jedynie policji czy politykom wyższego szczebla, ale nam wszystkim tak w pracy jak i życiu codziennym. Nieraz stajemy w obliczu pozornie sprzecznych interesów kreując się ...

     Nie sposób wyobrazić sobie prężnie działającą firmę, która nie wykorzystuje jakiejkolwiek z dostępnych form promocji poprzez Internet. Jest rzeczą oczywistą, że sieć jako medium powszechne stwarza niepowtarzalną ...

     Każdy segment naszej działalności powinien być dobrze zaplanowany szczególnie, jeśli chodzi o marketing. Jak wiadomo strategia ta ma służyć szeroko zakrojonej integracji z klientem zmierzającej do zwiększenia ...

     MLM (multi-level marketing) marketing wielopoziomowy jest to działanie zmierzające do rozpowszechnienia produktu lub usługi bezpośrednio do klienta. Wielokrotnie jednak zdarza się, że klient zostaje wciągnięty w proceder ...

     Nie wszyscy przedsiębiorcy mają czas, ochotę i środki, aby uczestniczyć w kursie negocjacyjnym lub studiować podręcznik. Z myślą o nich postanowiliśmy przygotować krótki kurs negocjacji, w którym wyjaśnię ...

      Logistyka jako sposób planowania, udoskonalania i kierowania procesem pracy w kierunku lepszego wykorzystania zasobów znalazł w ostatnim czasie mocnego sprzymierzeńca. Prężnie działający sektor IT ma ...

     Tak w małej jak i dużej firmie lwią część kosztów stanowią koszty licencji i zakupu oprogramowania niezbędnego do działania naszej firmy. Istnieje jednak mnóstwo możliwości, aby oszczędzić te pieniądze ...

     Przełom lat dziewięćdziesiątych i pierwszej dekady dwudziestego pierwszego wieku pokazał jak bardzo zmieniła się strategia marketingowa firm kreowana za pośrednictwem mediów. Od zawsze środki masowego przekazu ...

     Filozofia jako nauka pomocnicza biznesu? - Na twarzach wielu z Państwa może pojawić się zdziwienie, ale od kilku lat tendencja wiązania tych dwóch pozornie dalekich profesji stała się czymś powszechnym. Na wystawach ...

      Założenie swojej firmy do najprostszych spraw nie należy. Jeszcze trudniejsze wydają się być relacje interpersonalne, jakże ważne przy załatwianiu formalności w jakimkolwiek urzędzie...należy pamiętać, że ...

      Wtulając się zimowym wieczorem w swój ulubiony fotel przy zapachu gorącej herbaty z miodem, idąc za przykładam tysięcy fanek zatapiam się w świat serialu „Seks w wielkim mieście". Poprzez magię szklanego ...

      Kiedy założymy własną działalność gospodarczą, często ma ona charakter jednoosobowy. Z czasem potrzebna jest jednak nowa para rąk do pracy. Najlepiej, aby była to persona wykształcona, młoda ale z doświadczeniem, ...

     Język łaciński przychodzi nam z pomocą w wielu kwestiach życiowych. Starożytne pisma nie mogłyby bez niej funkcjonować. Nawet współcześnie jest one niezbędna, choćby w praktyce lekarskiej i medycynie nowoczesnej. ...

      Niejednokrotnie bywa, że konsument stając przed sklepową półką ma dylemat „co kupić?" Jest to więc dziura, którą bardzo łatwo wypełnić. Jeśli klient będzie coś znał lub ktoś mu to poleci ...

      Człowiek od zarania dziejów starał się okiełznać to, co go otaczało. Najpierw stworzył sobie warunki do przetrwania. Dał sobie dach nad głową i jedzenie. Potem stał się Panem ognia, niczym jeden z leniwców ...

„Nic pożądańszego a nic trudniejszego na ziemi, jak prawdziwa rozmowa.” Adam Mickiewicz      Wybór życiowego partnera, niejednokrotnie poprzedzony jest latami prób. Spotkania przy kawie, wieczorne ...

      Utarło się mawiać w Polsce, że lepsze deko handlu niż kilogram roboty. Sprzedawać można warzywa i owoce, na pobliskich bazarach, ale zimno tam i zarobek nie najlepszy. Wolno handlować choćby ubraniami, ale czy ...

    Aby nasz produkt mógł trafić do odbiorców muszą istnieć odpowiednie drogi zaopatrzenia klientów w pożądane przez nich dobra. Oznacza to konieczność stworzenia i utrzymywania kanałów dystrybucji dla ...

    Dobrze zaplanowane działania marketingowe wobec dystrybuowanego przez nas produktu/usługi, są jednym z najistotniejszych elementów przesądzających o powodzeniu niejednego przedsięwzięcia. Dla tych działań najistotniejsze ...

    Obecnie, klienci zalewani są morzem reklam, zarówno tych telewizyjnych, radiowych, jak i dostarczanych w formie ulotek. Różnią się one jakością, rodzajem przekazu, ale przede wszystkim efektywnością. Aby reklama ...

    Cena stanowi pieniężny wyraz wartości, którą produkt reprezentuje, stanowi wyrzeczenie poniesione przez kupującego, aby zaspokoić potrzebę. Kształtowanie się cen na rynku ma wpływ zarówno na decyzje konsumentów ...

     Każda firma, nawet najmniejsza, powinna w swoich przedsięwzięciach zaplanować także działania promocyjne. Nawet jeśli Twój produkt jest nowatorski i spełnia oczekiwania klientów, nie jest to gwarancja wysokiej ...

     Globalizacja działalności gospodarczej i związany z tym zjawiskiem wzrost konkurencji sprawiają, iż umiejętność utrzymania relacji z otoczeniem jest kluczowym czynnikiem sukcesu firmy. Wiedza o potencjalnym kliencie to ...

Wróć do kategorii...
W razie pytań prosimy o kontakt:

Tel: 793 024 625
E-mail: doradca@budujemyfirme.pl

Nasze e-booki:

Dotacje dla firm: Lubelskie

Dotacje unijne w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych Dotacje unijne dla polskich przedsiębiorców przewidziane na lata 2007 – 2013 będzie się odbywało zgodnie z zasadami regionalnej po

Czytaj więcej...
Dotacje dla firm: Lubelskie

Newsletter